ハワイ
私たちは元々別の会社でセルフガイドのカヤックツアーを予約していましたが、最後の瞬間にクルーズに切り替えることにしました。最高の決断でした!アクティビティはとても楽しく、ミュージシャンたちも皆を盛り上げる素晴らしい仕事をしてくれました。妊娠中の家族がいるため、非常に責任感のあるライフガードが見守ってくれていたので、シュノーケリングも安心して楽しめました。クルーの全員が明るい雰囲気を持っていて、それが伝染するほどでした。クルーに感謝し、次回オアフを訪れる際にはまた来ます。マハロ。
We originally booked a self-guided kayaking trip to the sandbar with another company but decided to switch to the cruise last minute. Best decision ever! We had a blast with the activities and the musicians did a fantastic job keeping everyone excited. With a pregnant family member we felt safe snorkeling with a very responsible lifeguard watching us. Every crew member had a cheerful sprit which definitely was contagious. Kudos to the crew and we will be coming back next time we visit Oahu. Mahalo.
シュノーケリングが大好きでした。スタッフは素晴らしく、とても親切でフレンドリーでした。景色は信じられないほど素晴らしかったです。ライフジャケットの中には謎のシミがあったので、星を一つ減らしました。主に18歳から30歳の人向けだと思います。若い客層でした。
Loved the snorkeling. The staff was amazing. Very helpful and friendly. The scenery was incredible. I took off one star because some of the lifejackets had mysterious stains on them. I would say this is mostly for people 18-30. It was a young crowd.
本当に最高のツアーです!!
ひとりでの参加でしたが、社長のジュリさんをはじめスタッフの皆さんが明るく気さくで本当に楽しく過ごせました!参加者の皆さんも気さくで、優しい方々ばかりで一緒に楽しい時間を過ごせて嬉しかったです!
沢山のハンドスピナーをボードからウォッチング!
マダライルカをシュノーケルをしながら沢山みることが出来て本当に感動でした!
ハワイの法律が変わり、ハンドスピナーと泳げなくなった変わりに、遠くの沖まで出て、マダライルカとのスイムをツアーで組んでいるそうです!
シュノーケルではイルカ、海ガメ、サメを近くで見ることができて本当感動しました!
全部で17名くらいのグループで、船全体がとてもアットホームな雰囲気でした。
お天気にも恵まれ、海の透明度もバッチリ、波も穏やかで、いつも船酔いに悩まされている私でも大丈夫でした!
船酔いしやすい方は、前日の夜、当時の朝と2回酔い止めを飲むことをオススメします!
またハワイに帰ってきて絶対参加します!
素晴らしい体験をありがとうございました!
世界一周してまた帰ってきます♪♪
観光を楽しみ、親切なスタッフが物件について説明してくれたのが良かったです。
Had a good time seeing the sites and have the friendly staff explaining the property as we went.
景色は言葉では表現できないほど美しかったです!ツアーガイドはとてもフレンドリーでした。すべてがとてもよく整理されていました。私たち夫婦は本当に楽しい時間を過ごしました!!! *ホットヒント* たくさんの埃でとても汚れたので、汚れても気にならない服を着てください!
The views were indescribably beautiful! Our tour guides were super friendly. It was all so well organised. My Hubby and I had an absolute blast!!! *Hot Tip* We got very dirty from all the dust, so wear clothes you don't mind getting dusty!
オアフでの最高の体験の一つでした。またやりたいです!場所は素晴らしく、クルーは常に素晴らしかったです!彼らは私たちが砂州での瞬間を楽しむためにすべてを簡単にしてくれました!
It was one of the best experiences in Oahu. I will do it again! The place is amazing and the crew was excellent at all times! They make everything easy for us to enjoy each moment at the sandbar!
野生のイルカが3度見れました。
ガイドの方の競合他社の愚痴を、何度も聞かされた点だけが残念です…。
素晴らしい朝でした - ピックアップからドロップオフまで全てがスムーズで簡単でした。残念ながら天気はあまり良くありませんでしたが、それでも素晴らしい朝を過ごしました。
シュノーケリングも体験できるので、シュノーケリングをしたことがない人には最適です!湾や島を見る素晴らしい方法でした。
Amazing morning - everything was every smooth & easy from the pickup to the drop off. Unfortunately for us weather was on the dreary side but we still had a great morning.
They take you snorkelling also which is great for anyone who has never snorkelled! Was a great way of seeing the bay & the island.
ツアーに参加していただき、レビューを残していただきありがとうございます!ツアー中に楽しい時間を過ごせたことを嬉しく思います。またお越しいただき、カネオヘ湾にご案内できることを楽しみにしています。ありがとうございます!
Thank you so much for joining our tour and spending your time for leaving the review!
We are glad that even though you still had a good time during the tour.
Please come back and we look forward to taking you to the Kane'ohe bay again, Thank you!
最高のツアーチームのおかげでとても素敵な時間を過ごすことができ、イルカにクジラとも会えて、楽しみにしていたウミガメとも一緒に泳ぐ事が出来ました。そして一緒に泳いだカメとの写真も撮影していただきました。最高のツアーチームに感謝です。ありがとうございました^ ^
受付の小屋で名前を言ったら、まだボートが戻ってなくて少し待ちました。腕か時計にシールを貼ってもらい、安全の誓約書にサインしてボートに乗り込みます。もうこの時期はマスクする人もいないですが、海の上なので気にならないです。
ボートに同乗する人で順番に空に舞い上がりますが、オプションで$200の写真をとるか聞かれましたが、ゴープロがあるのでつけませんでした。
どこまでも続く空と海を堪能して、着水サービスもありながら、ボートをかっ飛ばして帰ったのは素晴らしい体験でした。
注意として$20の現金がチップとして必要です。
スタッフの皆さんが明るく気さくで本当に楽しいツアーでした!
イルカもウミガメも近くで見ることができて感動。
全部で20名くらいのグループで、人数も多すぎず、船全体がなんだかアットホームな雰囲気でした。
またハワイに行くときは参加したいなと思います!
素晴らしい体験をありがとうございました✨
素晴らしい体験でした。絶対におすすめです。波は少し荒れていて、ボートの運行が遅れていましたが、オフィスは私を早いボートに乗せてくれて、待たずに済みました。クルーは素晴らしく、思い出に残る体験を提供してくれました。写真も手頃な価格で提供しているので、楽しむことに集中できます。
Awesome experience, would absolutely recommend. The surf was a little rough and the boats were running behind schedule, but the office was willing to accommodate me and put me on an earlier boat so I didn’t have to wait. The crew was amazing and made the experience memorable. They offer photos for a reasonable price so you can just focus on enjoying your time.
一人でツアーに参加しましたが、ジュリさんやジョンさんはじめスタッフの皆さんの細やかな心遣いと温かい対応で素晴らしい体験になりました。
シュノーケリングが初めてだと伝えると、常に注意を払ってサポートしてくださったので、安心して参加できました。
イルカも生き生きとした姿を海の中見ることができ、ウミガメにも会えて最高でした!
インディゴ・オーシャン・ハワイはジュリさんを中心にスタッフの皆さんが救命講習を受けて安全意識が高いので、信頼が置けると思います。高い技術を持つ伝統船の航海士の方やプロのサーファー、ボディボーダーもいらっしゃるそうで、とても魅力的なチームです。
そして環境保護意識が高く、参加して気持ちの良いツアーでした。
またハワイに来て皆さんに会い行きたいと思っています。
最後に、日焼け止めはハワイで売られているリーフフレンドリーなものを使う、そもそもラッシュガードを着ておくなど、旅行者もできる範囲で美しい海と生き物を守っていきましょう!
4月29日に夫婦で参加いたしました。私どもはここ15年は毎年1回はハワイに来ておりましたが、コロナの影響で2年8カ月ぶりのハワイとなりました。今回初のハワイの歴史的ツアーに参加いたしました。坂井さん(ドライバー)の豊富な知識よりハワイの歴史、観光スポット、草木、鳥類などより深い知識を得ることが出来ました。ハワイ初心者の方からベテランの方までお勧めできるツアーです。1度は参加されるのがmustと言っても過言ではありません。
きっと充実したハワイの1日になりますよ。
場所は本当に素晴らしく、ボートは清潔で安全です。スタッフはとても親切でフレンドリーで、詳細な指示と安全に関する注意事項を提供してくれました。彼らは私たちがアクティビティを終えるまでガイドしてくれました。
私と私の3人の娘は、午前9時の15分前に到着しました(無料駐車場を確保し、免責事項にサインするための数分の余裕がありました)。私たちは午前のオールインパッケージを予約し、満足できる内容で、アクティビティは価格に見合ったものでした。ボートのドッキングエリアの隣にあるジェネラルストアとデリで食べ物を購入しました。4つのグループを待った後、ボートは午前9時30分に出発しました。ライブ音楽のエンターテイナーは素晴らしく、彼らは本当に上手に歌い、私たちの滞在中ずっと快適に感じさせてくれました。(彼らのためにチップ用のジャーがあるので、ぜひ持参してください。彼らはそれに値します。)
他の水上アクティビティのクルーも皆フレンドリーで、特にシャイラは素晴らしかったです。彼女のおかげで、バナナボートやウォーターチュービング(フラットフロート)に満足できました。(彼女のアドバイスに従ってください。)シュノーケリングは素晴らしく、さまざまな種類の魚を見つけました。(サンゴに触れないように注意し、保護のために適切な服装を着用してください。)カヤックとパドルボートのクルーもとても親切で、皆の安全に目を配っていました。私たちはビーチバレーをしましたが、少し風が強かったので、天候の良い日を選んでください。水、オレンジジュース、3種類のフレーバーのドーナツがあり、自分の食べ物や飲み物を持参することもできます(ガラス容器やボトルは持ち込み禁止です)。楽しく忘れられない体験でした。ありがとうございました!
The place is really nice and the boat is clean and safe. The staff are very accommodating and friendly, they gave us detailed instructions and safety reminders. They guided us until we completed our activities.
Me and my 3 girls get there 15 minutes before 9am (few minutes window for us to get the free parking spot and signed the waiver forms).
We reserved the morning all in package and it was satisfying and activities are worth the price.We purchased food at General Store and Deli which is next to the boat docking area. We waited for 4 more groups and the boat moved forward at 9:30am. The live music entertainers were great and they sang really well and made us felt comfortable through out our entire stay. (They have jars for the cash tips so bring some for them coz they deserved it).
The rest of the water activity crews were all friendly and remindful, specially Shyla. She made us felt satisfied with our banana boat and water tubing (flat float). (Follow her advises). Snorkeling was great and found different kinds of fishes. (Be careful not to get hurt from the corals, wear appropriate attire for protection). The kayak and paddle boat crews are very nice, they kept eye on everyone’s safety. We played volleyball but a bit windy so pick the good weather. There were water, orange juice and donuts with 3 different flavors and you can bring your own food and drinks (no glass containers or bottles allowed). It was fun and unforgettable. Thank you!
素晴らしい!クルーは私たちを安全に感じさせてくれ、体験はとても楽しかったです!ディエゴが撮ったすべての写真が、あらゆる瞬間を捉えていました!
Amazing! Crew made us feel safe and experience is so fun!! All the pics that Diego took captured every moment!
プロフェッショナルでフレンドリーなスタッフの皆さんがテキパキとリードしてくださり、安心して参加できるツアーでした!
カタマラン船からイルカの群れがジャンプするのを至近距離で見られたり、イルカや海ガメたちと一緒に泳げたり、感動的な体験でした。アクティビティ後の軽食もすごく美味しかったです。よくある冷えたサンドウィッチ等でなく、美味しいローカルフードを準備してくださっていて、そういった細かい点にもホスピタリティを感じました。いろんなツアー会社がありますが、次回も是非こちらにお世話になりたいです。
I definitely recommend this tour if you want to experience amazing swimming with dolphins with high quality-hospitality!
素晴らしい体験でした。スタッフは素晴らしく、ライブ音楽も良かったです!シュノーケリングの体験も素晴らしく、見ることができる魚の数がたくさんいました。
Great experience, the staff was great, and live music was nice! Snorkeling experience was great, there were a great amount of fishes to see.
カネオヘ・サンドバー・シュノーケルクルーズで素晴らしい時間を過ごしました。カヤック、パドルボード、シュノーケリング、バレーボール、またはただのんびりするなど、やることがたくさんありました。みんな楽しい時間を過ごしました。スタッフはとてもフレンドリーで、ライブ音楽も素晴らしかったです。ボートも清潔でした。また参加したいです!
We had a great time on Kaneohe Sandbar Snorkel Cruise. There was so much to do - from kayaking, paddle boarding, snorkeling, volleyball... or just lounging. A fun time was had by all. The staff was super friendly, the live music was excellent. The boat was clean. Would do this again!
ATVジュラシックツアーを絶対におすすめします!楽しかったし、島の中でも最高の景色が見られました。夫と私は交通パッケージを利用しましたので、計画を立ててください!ジェシカさんとファロンさんが私たちの冒険のガイドでしたが、彼女たちは素晴らしかったです!グループの写真を撮る時間を取ってくれるのが嬉しいですし、靴の写真も撮ってくれました(ありがとう、ファロン)。全体的に、このツアーは島を訪れる人に絶対におすすめします!
I definitely recommend doing the ATV Jurassic Tour! It was fun and had some of the best views on the island. The husband and I did the transportation package. Plan accordingly! Jessica and Fallon were our guides for the adventure and they’re AWESOME! I love that they take the time to take your group photos, even some of your shoes (thanks Fallon ). All in all I will definitely be recommending this tour to anyone who comes and visits the island!
初めての乗馬でお尻が痛くなったけど、自然の雄大さを体験して大満足です。次回は英語を理解して説明が解るようになってまた体験したいです。
馬とインストラクターに感謝です。
素晴らしい時間を過ごしました!すべてがスムーズに進み、クルーはとてもフレンドリーでリラックスしていて、ボートの皆さんも素晴らしかったです。間違いなくまた彼らに予約します! :)
We had a wonderful time! Everything went smoothly, the crew were super friendly and easy-going, and everyone on the boat was awesome. Definitely going to book with them again! :)
この旅行の中で最も素晴らしい部分でした。スタッフはとても親切で歓迎してくれ、体験をさらに良いものにしてくれました。砂洲は美しく、すべてのアクティビティが素晴らしかったです。これは誰にでもお勧めでき、ぜひ再予約したいです!
This was the best part of our trip, the staff was so nice and welcoming and truly made the experience even better. The sandbar was gorgeous and al the activities were amazing. I would recommend this to everyone and would definitely re book again!
家族全員が素晴らしい時間を過ごしました。シュノーケリング、カヤック、砂浜のバレーボール、音楽を楽しみました。自分たちのランチとスナックを持参し、クルーズで小さなピクニックをしました。また、沖から見たカネオヘの素晴らしい景色も楽しめました。
Whole family had a great time. We enjoyed the snorkeling, kayaking, the sand volleyball, and the music. We brought our own lunch and snacks and had a small picnic on the cruise. Also amazing views of Kaneohe from offshore.
ハワイ在住30年のベテランのベン(坂井)さんから、ハワイの自然・文化・歴史を学ぶことが出来る素晴らしいツアーでした。
GW前で観光客が少なくて、混載便が貸切になったのが申し訳なく感じるくらいの内容の濃さでした。
ベンさんは、とても優しい方。
雨が降ったら、傘だけではなくてペーパータオルを用意してくださったり。
こまめにお手洗いを気にかけてくださったり。
おやつに人気ベーカリー・ダイヤモンドヘッドマーケット&グリルのマフィンを用意してくださったり。
イオラニ宮殿に行った時、ほぼ全員のスタッフから「久しぶり!」とお声かけされていたのも納得でした。
ガイドは口頭で説明するだけではなく、車内でスライドを使った説明もしてくださったので。
移動時間を楽しく過ごすことができましたし、わかりやすかったです。
ベンさん、ありがとうございました!
全てのクルーが素晴らしかったです!とても楽しい体験でしたので、ぜひまたやりたいです。すべての年齢層や泳げない人にもぴったりです!
The entire crew was amazing!
It was such a fun experience, I’d definitely do it again.
It’s perfect for all ages and non swimmers!
サンドバーでの体験は素晴らしかったです。ボートは大きくてとても清潔でした。ライブ音楽の体験は素晴らしく、スタッフはとても親切で、助けてくれて、面白かったです。
The Experience On Sandbar Was outstanding, The Boat was Big And Very Clean, The Experience Of Live Music Was Wonderful And The Guys We’re Very Nice, Helpful And Funny..
20/10 おすすめ!!素晴らしい音楽と、クルーがとてもフレンドリーでした。チューブに申し込んだらとても楽しかったので、バナナボートにも申し込むことにしました。別の乗客が健康上の問題を抱えていましたが、彼女にとても配慮してくれました。彼氏と二人だけで行きましたが、子供連れの家族にもとても配慮してくれます。絶対に行くべきです!
20/10 reccomend!! Great music and the crew was so friendly. Signed up for the tube and it was so fun that we decided to sign up for the banana boat too. Another passenger had a health condition and they were so accommodating to her. Went with just the boyfriend and no kids, but they’re super accomadating to families with littles too. It’s a must go!
ツアー全体を通して非常に快適な体験でした。スタッフはとても親切で、私たちの質問にすべて答えてくれました。
the experience is very pleasant throughout the whole tour, the staffs are very friendly and answered all our questions.
私たちの家族は素晴らしい時間を過ごしました!バナナボートの乗り物が大好きで、ライブ音楽も楽しみました!スタッフはとてもフレンドリーで、いつも私たちの安全を第一に考えてくれました!間違いなくまたやりたいです!
マハロ。私たちは4月26日の午後の乗り物に乗りました。
Our families had a great time! We loved the banana boat ride, and Enjoyed the live music! Staff were so friendly and inviting and always put our safety first! Definitely will do this again!
Mahalo \nm/. We were on the afternoon ride on 4/26